Arról, hogy a legalapvetőbb irodatechnikai eszköz kölcsönzése vagy megvétele bizonyul költséghatékonyabb megoldásnak hosszú távon, megoszlanak a vélemények. A pénzügyi szempontok mellett azonban más tényezőket is érdemes figyelembe venni a döntés meghozatala előtt. Olvasson tovább: nyomós érveink vannak a nyomtatóbérlés mellett!
Nemcsak pénzt, időt is spórolhat
Sokan azért voksolnak a vásárlásra a bérléssel szemben, mert míg az előbbi egyszeri beruházást jelent, addig a kölcsönzés díja minden egyes hónapban plusz tételként gyarapítja kiadásainkat. Azonban, ha mindent számításba veszünk, hamar beláthatjuk, hogy az egyszeri kiadás csak magára a berendezésre vonatkozik: ugyanis a saját nyomtatónkban is cserélni kell a patronokat, alkatrészeket, ha pedig meghibásodás történik, a szervizköltség is minket terhel, ami problémától függően több tízezres összegekre rúghat.
Bérelt eszköz esetén viszont tervezhető, fix havidíjakkal számolhatunk, és a javítás, ill. a kellékek cseréje is az igénybe vett szolgáltatás részét képezik, nem Önnek kell a szervizbe, szakkereskedésbe rohangálnia azért, hogy a nyomtató kifogástalan működését biztosítsa. Arról nem is szólva, hogy egy több százezres irodatechnikai gépet általában nemcsak úgy random „dobunk bele a kosárba”, hanem hosszas és alapos utánajárást igényel maga a kiválasztás is.
A kényelem luxus?
Szerintünk nem az. Egy teljes körű szolgáltatáshoz hozzátartozik az is, hogy levegye a fenntartás terhét az ügyfél válláról, így amikor nyomtatót bérel, plusz időt és kényelmet is kap az eszközzel együtt. Ha időközben úgy érzi, kevés a rendelkezésre álló funkció, vagy éppen ellenkezőleg, egy egyszerűbb berendezés is kiszolgálná az igényeit, a váltásra mindig adott a lehetőség.
Tekintse meg nyomtatóink és fénymásolóink színvonalas kínálatát, és bérelje ki a választott modellt kedvező feltételekkel!